چیدمان در قفسه های فروشگاهی

اغلب فروشگاه ها از روند هایی در چیدمان در قفسه فروشگاهی استفاده می کنند که سبب مواردی چون فروش بیشتر، نظم در قفسه ها، جستجوی ساده تر، نگهداری ساده تر می شود. چیدمان در قفسه های فروشگاهی معمولا راهکار ها و انواع مختلفی دارد که در این مقاله به ذکر آنها و مزایای آنها می پردازیم:

چیدمان در قفسه های فروشگاهی

اغلب فروشگاه ها از روند هایی در چیدمان در قفسه فروشگاهی استفاده می کنند که سبب مواردی چون فروش بیشتر، نظم در قفسه ها، جستجوی ساده تر، نگهداری ساده تر می شود. چیدمان در قفسه های فروشگاهی معمولا راهکار ها و انواع مختلفی دارد که در این مقاله به ذکر آنها و مزایای آنها می پردازیم:

چیدمان در قفسه فروشگاهی با کالای مرتبط

چیدمان در قفسه فروشگاهی می تواند به واسطه کالاهای مرتبط باشد. به این منظور کالاهای مرتبط با کالای پر فروش را در کنار یکدیگر قرار می دهید. این روش دارای مزایایی چون فروش بیشتر، جستجوی ساده تر است.

در این زمینه چیدمان کالا با تاریخ انقضای نزدیک هم مهم است. به طوری که کالاهایی با تاریخ انقضای نزدیک بهتر است نزدیک و جلو تر از سایر کالا در قسمت کالاهای مرتبط قرار بگیرند. کالاهایی که  با یکدیگر مشابه هستند و امکان مقایسه برایشان وجود دارد بهتر است نزدیک هم قرار بگیرند.

کالاهایی که امکان لمس برایشان وجود دارد بهتر است در قفسه هایی نزدیک دست مشتری قرار بگیرد. همچنین کالاهایی که حس آرامش می دهد بهتر است در قفسه هایی جدا از محصولات دیگر قرار بگیرد. مانند لوازم بهداشتی و شست و شو و انواع محصولات زیبایی که در قسمت هایی جدا به شکلی خاص قرار داده می شوند.

کالاهایی که برای دیده شدن نیاز به نور پردازی بیشتری دارند بهتر است در قسمت های روشن تر قفسه ها قرار داده شوند. این کالاها شامل کالاهایی است که دارای بسته بندی های مقاوم هستند. کالاهایی که جدید هستند در قفسه هایی جدا قرار بگیرند و محصولاتی که تازه عرضه شده اند و یا برند دیگری به آن اضافه شده است بهتر است جدا از سایر کالاها قرار بگیرد و به عنوان کالاهای جدید به نمایش گذاشته شود.

قفسه های رنگی فروشگاه

قفسه های رنگی فروشگاه زمانی ایجاد می شود که کالاها را بر حسب تنوع رنگی کنار یکدیگر بچینید. قفسه های رنگی شامل کالاهایی با تنوع رنگی بالا می باشد. معمولا در یک فروشگاه چیدمان محصولات به صورت رنگ های متضاد هستند. این نوع چینش سبب می شود جذابیت خوبی ایجاد کند تا مشتریان را برای خرید وسوسه نمایید. رنگ های قرمز در برابر زرد و سبز، آبی در برابر زرد و سفید در حین اینکه باعث زیبایی و جستجوی ساده تر می شود باعث جذابیت خاص و نظم خاص می شود.

ما در میلان نوین قفسه همچنانن در تلاشیم تا بهترین کیفیت را برای شما فراهم بیاوریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *